28
dec.
08

Despre femei…

Scarface Ciparis: cicalaca cicicea
. SiMulAtOr.: bambucea ma
. SiMulAtOr.:
Scarface Ciparis: offf ce fata am avut eu bambucea
. SiMulAtOr.: si e cichicea
Scarface Ciparis: avea un cur
Scarface Ciparis: iti venea sa stai cu nasul in el dupa ce manca fasole
. SiMulAtOr.: :))
. SiMulAtOr.: parca totusi as vrea sa zic ca n-as sta
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: pai da
. SiMulAtOr.: nush mi se pare prea riscant :))
Scarface Ciparis: nu e deloc riscant
Scarface Ciparis: gandeste te putin la jana
. SiMulAtOr.: vaaaaaaaai
. SiMulAtOr.: :)))
. SiMulAtOr.: mi-ai asigurat cosmaru in noaptea asta cu jana
. SiMulAtOr.: :))
. SiMulAtOr.: cu mustata ei
Scarface Ciparis: sa vina
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: cu mustata daia
Scarface Ciparis: cum avea becali
. SiMulAtOr.: exact :))
Scarface Ciparis: si la pizda sa aiba cioc
Scarface Ciparis: si la cur coada
. SiMulAtOr.: :))))))
Scarface Ciparis: :))
Scarface Ciparis: si branza
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: telemea de capra la pizda
Scarface Ciparis: si par sub bratz
Scarface Ciparis: bosket
Scarface Ciparis: sa vina hai vladutz
Scarface Ciparis: hai sa mi o dai la mumu
. SiMulAtOr.: stai ca stiam cum ii zice la subrat
Scarface Ciparis: haide
. SiMulAtOr.: axila maa
. SiMulAtOr.: sa aiba par la axila
. SiMulAtOr.: 😀
Scarface Ciparis: sa aiba la pizda
Scarface Ciparis: ca la sub brat
. SiMulAtOr.: da nu-mi zice vladut maaa )
Scarface Ciparis: mai o sti pe aia de pe hi5
Scarface Ciparis: diva aia
Scarface Ciparis: care am gasit o eu
Scarface Ciparis: cu parul la pizda ?
. SiMulAtOr.: daaaaaa coaaaaaaaae
. SiMulAtOr.: :))
. SiMulAtOr.: cat am ras
Scarface Ciparis: ce mandra era ma
. SiMulAtOr.: :)))
Scarface Ciparis: cum ma sa fi atat de proasta?
. SiMulAtOr.: si si-a sters contu porma
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: mie imi e rusine
Scarface Ciparis: de ce am vazut
Scarface Ciparis: chiar si a sters contul?
. SiMulAtOr.: da
Scarface Ciparis: mama ce campanie buna am facut
. SiMulAtOr.: tu-ti dai seama ce caterinca au facut prietenii ei?))
Scarface Ciparis: pai am dat la mass uri
Scarface Ciparis: toti baietii i au scris
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: ba dar tu ca fata
Scarface Ciparis: nu esti constienta ca ai dita mai slobozul la pizda
Scarface Ciparis: isi pune fusta scurta
Scarface Ciparis: sa fie diva
. SiMulAtOr.: ma lasa asta
. SiMulAtOr.: ca nah
. SiMulAtOr.: sa stea cu padure daca vrea
. SiMulAtOr.: dar nu pui ma pozele pe hi5)
Scarface Ciparis: :))))))))0
Scarface Ciparis: ea a zis ca nu se vede
. SiMulAtOr.: adica „uite  lume ce proasta-s eu”
. SiMulAtOr.: :))
Scarface Ciparis: nu ma
Scarface Ciparis: uite lume sunt cea mai proasta
. SiMulAtOr.: sau asa
Scarface Ciparis: aia merita epilata cu penseta


0 Răspunsuri to “Despre femei…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu


In cat suntem azi?Dar maine?

decembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Intelepciune din trecut

Blog Stats

  • 11.587 s-au holbat